Сьоме покоління Volkswagen Jetta перебралося на платформу MQB, тому слід очікувати крок уперед в плані керованості та якості шасі. Як відомо у VW велика кількість моделей мають у своєму активі цю платформу, яка зарекомендувала себе з найкращого боку. Водночас, для півніноамериканського ринку Jetta не матиме незалежну задню підвіску та і двигун передбачено лише один – це давно знайомий 4-циліндровий турбомотор об҆ ємом 1,4 літри. Завдяки турбині він розвиває 150 к.с. та 250 Нм крутного моменту.
В парі з мотором агрегатується 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей або 8-діапазоний автомат. Оскільки в технічному плані змін в порівнянні з попередником не дуже багато, зосередимо Вашу увагу на зовнішності та габаритах новачка. Так, кузов нової Jetta виріс на 4 см у довжину, а колісна база зросла на 3,5 см. Коефіцієнт аеродинамічного спротиву зменьшився до 0,27.
Суттєвих змін зазнав інтер҆ єр Jetta, який став виглядати дорожчим та більш ергономічним. Центральна консоль отримала новий дизайн, до того ж її розвернули до водія. Екран мультимедійної системи може мати величезний розмір у 10,2 дюйма. Також інформаційно-розважальна ситема має опцію у вигляді фірмової 400-ватної стерео системи Beats by Dre. Матеріали обробки інтер҆ єру стали якіснішими та сучаснішими і це можна побачити неозброєним оком.
Для північноамериканського ринку німці приготували чотири варіанти оздоблення починаючи з S і закінчуючи SEL. В останньому випадку автомобіль оснащено адаптивним круїз-контролем, клімат-контролем, світлодіодними фарами, автоматичними гальмами та системою розпізнавання дорожніх знаків та розмітки.
Орієнтовна вартість нової Volkswagen Jetta починатиметься від 18 тисяч долларів…